Повернення коштів

Відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів“, квіти де-факто не підлягають поверненню. Вони є швидкопсувним товаром і, як наслідок, повернути їх продавцеві без втрати товарного вигляду, як того вимагає закон, неможливо. Не дивлячись на це, ми допускаємо повернення або обмін наших букетів в рідкісних випадках і на умовах, описаних нижче.

Ми робимо все можливе, щоб Ви завжди отримували наші букети свіжими та у відмінному стані. 

Проте, в окремих випадках, Ви можете бути незадоволені якістю отриманого букета. Наприклад, якщо він пошкодився під час транспортування.

  1. Якщо Вас не влаштовує якість отриманого букета, Ви повинні зателефонувати за вказаними телефонами  і надіслати фотографії, що підтверджують дефект. Або, Ви можете занести букет до нас в магазин і показати дефект особисто.
  2. Претензія повинна надійти не пізніше ніж протягом 6 годин з моменту доставки букета Вам.
  3. Якщо в ході електронного листування або огляду товару ми встановимо, що Ви дійсно отримали неякісний букет, ми запропонуємо Вам його заміну або повернення коштів.

Просимо врахувати, що в разі, якщо встановити дефект товару шляхом електронного листування неможливо, ми можемо попросити Вас привезти та показати букет особисто.

Ми щиро прагнемо задовольнити запити всіх наших клієнтів і ми завжди будемо готові виправляти наші помилки. Проте, в питаннях повернення товарів фінальний вердикт про те, чи винні ми в дефекті, залишається за нами. Як правило відмовити в обміні або поверненні коштів ми можемо в тих випадках, коли букет був сильно пошкоджений через неправильне зберігання. Наприклад, коли його помістили в спекотне місце і не поставили в вазу (таке трапляється!).

Порядок і терміни повернення коштів:

1. Повернення здійснюється протягом 6 год з моменту прийняття рішення про повернення.
1.1 При поверненні стягується комісія платіжної системи, яка лягає на покупця. 
1.2 Якщо повернення проводитися з причин:
– відмова від отримання букета одержувачем
– не можемо додзвонитися одержувачу і немає альтернативних номерів
– одержувача немає в країні / місті і він не може прийняти букет
– замовник передумав дарувати букет.

1.3 Повернення здійснюється тільки платнику і не може бути виплачений третім особам.

1.4 Повернення коштів здійснюється у разі відсутності  даних позицій квітів, також можливий варіант альтернативних квтів на ту саму вартість винесені на узгодження з клієнтом.

2. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги:

2.1. Клієнт відправляє скаргу протягом 6 годин після отримання замовлення на  номер телефону, який вказаний на сайті, вказавши дату покупки/доставки. Анонімні скарги з невірним номером замовлення, що містять ненормативну лексику, можуть розглядатися на розсуд Компанії.

2.2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги протягом доби (24 години) або в понеділок, при її надходженні в вихідні. Після чого проводить внутрішній моніторинг ситуації протягом не більше, ніж 7 робочих днів, з моменту отримання скарги. Після проведення моніторингу компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його претензію.
2.3. Скарги на якість і свіжість повинні обов’язково містити фотографії, зроблені не пізніше 3-х годин після вручення. Фотографії, надіслані через добу (24 години) з моменту виконання замовлення розглядаються на розсуд керівництва.